Obchodně-technický referent/-ka

Co bude náplní Vašeho pracovního dne:

  • Komunikace se zahraniční zákazníky ohledně potřeb a požadavků
  • Zpracovávání objednávek a dohlížení na jejich průběh
  • Zajišťování ceny a termínu dopravy, příprava podkladů pro expedici
  • Řešení zákaznických reklamací, včetně návrhů na odstranění nedokonalostí v budoucnu

Co Vám pomůže k úspěchu při výběrovém řízení:

  • Vzdělání na úrovni SŠ s maturitou
  • Znalost angličtiny (slovem i písmem) pro každodenní komunikaci
  • Pokročilá znalost práce na počítači (MS Office)
  • Technické znalosti velkou výhodou

Na co se od nás můžete těšit:

  • Pracovní dobu po – pá od 8.00 do 16.30
  • 5 týdnů dovolené
  • Závodní stravování nebo stravenkový paušál
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Každodenní kontakt se zahraničím a možnost zdokonalovat své jazykové znalosti
  • Kurzy angličtiny na pracovišti na náklady zaměstnavatele
  • Účast na veletrzích a výstavách
  • Benefity pro Vaše zdraví (plavání, vstup do fitness centra, masáže, solárium, bruslení, rezervace tělocvičny pro skupinové aktivity)

 

V případě Vašeho zájmu o výše uvedenou pozici nás neváhejte kontaktovat. Těšíme se na Vaše životopisy a kontakt s Vámi!

Vaše osobní údaje, které jsou obsaženy v zaslaném životopisu, budou zpracovány a použity pro účely výběrového řízení na volnou pracovní pozici ve společnostech skupiny CONTEG, spol. s r.o., IČO 25701843, sídlo Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4.

Současně Vás tímto žádáme o udělení souhlasu, abychom mohli Vámi poskytnuté údaje uchovat i pro účely budoucích nabídek pracovních příležitostí na obdobné pozice. Souhlas udělujete na dobu 3 let a můžete jej kdykoliv odvolat e-mailem nebo dopisem na uvedených kontaktech.

Váš souhlas připojte k odesílanému životopisu.

 

Personální oddělení

Tereza Jaklová
Tereza.Jaklova@conteg.cz
Tel.: +420 565 300 359

Print Favorities E-mail Twitter RSS