Obchodní referent/-ka

Co vás čeká

  • Příjem a potvrzování došlých objednávek
  • Zápis objednávek do informačního systému
  • Práce se CRM a příprava podkladů pro statistiky prodeje
  • Komunikace se zákazníky
  • Poskytování informací zákazníkům o stavu dodání materiálu a odesílání nabídek
  • Podpora prodeje distributorům

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ vzdělání
  • Praxe v oblasti podpory prodeje a administrativy
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a pro-zákaznická orientace
  • Aktivní znalost anglického jazyka, němčina výhodou
  • Pečlivost a samostatnost
  • Velmi dobrá znalost práce na PC, vč. zkušeností z práce s IS

Co vám můžeme nabídnout

  • 5 týdnů dovolené
  • Zajímavou a kreativní práci v příjemné pracovním prostředí
  • Dobře dostupné pracoviště metrem
  • Neformální pracovní atmosféru
  • Stravenky, neformální firemní akce

 

V případě Vašeho zájmu o tuto zajímavou pracovní pozici, nám prosím zašlete svůj stručný životopis a motivační dopis - těšíme se na jednání s Vámi.

Vaše osobní údaje, které jsou obsaženy v zaslaném životopisu, budou zpracovány a použity pro účely výběrového řízení na volnou pracovní pozici ve společnosti CONTEG, spol. s r.o., IČO 25701843, sídlo Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4.

Současně Vás tímto žádáme o udělení souhlasu, abychom mohli Vámi poskytnuté údaje uchovat i pro účely budoucích nabídek pracovních příležitostí na obdobné pozice. Souhlas udělujete na dobu 3 let a můžete jej kdykoliv odvolat e-mailem nebo dopisem na výše uvedených kontaktech.

Váš souhlas připojte k odesílanému životopisu.

Personální oddělení

Bc. Radka Urbanova
radka.urbanova@conteg.cz
Tel.: +420 565 300 359

Print Favorities E-mail Twitter RSS